تولید کابینت روشویی پی وی سی هایکو

تولید کابینت روشویی پی وی سی به دلیل نوع طراحی که دارد با استقبال همگان روبرو است و دیگر روشویی های قدیمی جای خود را به این روشویی های کابینتی پی وی سی داده اند چرا که این روشویی ها یک فضا برای قرار دادم وسایل بهداشتی ، دستمال و شوینده ها در نظر گرفته شده است و از رفی با پوشاندن لوله های زیر سینک باعث زیبایی و منظم شدن محیط میشود. معمولا جنس این کابینت های روشویی به خاطر خاصیت فومیزه ضد آب بودن از ورق فومیزه  میباشد.نسل جدید کابینت های روشویی چند سالیست وارد ایران شده و جایگاه خود را میان خانه های مدرن پیدا کرده است. خرید کابینت روشویی خود به چندین نوع کابینت تقسیم بندی می شود. از جمله کابینت های روشویی چینی ، کابینت های روشویی ام دی اف ، کابینت های روشویی با چوب بامبو ، کابینت روشویی آلومینیومی و کابینت روشویی پی وی سی می باشد.

ویژگی کابینت روشویی پی وی سی (فومیزه)

طول عمر و ماندگاری بالا، ابزارخوری خوب، خاصیت ضد خش بودن، مقرون به صرفه و استفاده آسان و وزن کم از جمله ویژگی هایی هست که جزو مزیت های ورق فومیزه است که میتوان در تولید کابینت روشویی استفاده کرد همچنین این ورق ها درمقابل مواد شوینده که برای شستن سرویس بهداشتی و حمام استفاده میکنیم مقاوم هستند و لک نمیشود و حتی نگران کپک زدن کابینت که بیشتر در کابینت های ام دی اف اتفاق می افتد نیز نباشید.

مطلب مفید : علت کپک زدن کابینت 

فیلم کوتاه تهیه شده توسط واحد بازاریابی و تبلیغات گروه صنعتی و بازرگانی شفیق ( فومیزه هایکو ) بصورت خلاصه مراحل و فرآیندهای ایجاد یک کابینت روشویی پی وی سی را نشان می دهد.

خلاصه فرآیند تولید کابینت روشویی pvc:

  1. طراحی کابینت های روشویی
  2. برش ورق فومیزه
  3. مونتاژ قطعات برش خورده مطابق با طرح کابینت – صفحه کابینت پی وی سی
  4. سمباده کاری قطعات فومیزه
  5. زدن آستر بر روی چارچوب کابینت
  6. رنگ کاری کامل کابینت های روشویی در اتاق رنگ
  7. نصب لولا ها و درب ها
  8. بسته بندی نهایی . کارتن کردن کابینت روشویی pvc
فرایند تولید کابینت روشویی پی وی سی
فرایند تولید کابینت روشویی پی وی سی
فرایند تولید کابینت روشویی پی وی سی
فرایند تولید کابینت روشویی پی وی سی

فرآیند رنگ‌کردن کابینت روشویی PVC

استفاده از یراق آلات مناسب برای روشویی کابینتی های پی وی سی باید با کیفیت و پوشش مناسب باشد چرا که در محیط های رطوبتی هستند  رنگ‌ها علاوه بر ایجاد تنوع، باعث ایجاد سطحی یکدست و زیبا میشود. راه دیگر ایجاد تنوع استفاده از ورق‌ فومیزه روکش‌دار، که در رنگ و طرح های مختلف موجود است و نیازی به رنگ کردن ندارد اما اگر از ورق فومیزه امباس و یا ورق خام استفاده کردید برای حفظ ظاهر و افزایش طول عمر باید کابینت روشویی را رنگ کرد که به خاطر مشخصات ذاتی پی وی سی رنگ کردن آن مراحل سختی نیست.

قبل از رنگ کاری ابتدا باید آن را بسترسازی که شامل پولیش و آسترکاری است انجام دهیم که باعث افزایش عمر آن میشود در مرحله ی بعد باید زمینه لازم برای یک رنگ‌کاری خوب را آماده کنید داشتن یک اتاق رنگ یا محلی که رفت و آمد و گرد و غبار نباشد برای این کار مناسب است که بعد از رنگ کاری به محصولات اجازه ی خشک شدن بدهیم بسته به حجم تولید این اتاق میتواند بزرگ و یا کوچک باشد.