ورق ماربل شیت | ماربل شیت طرح چوب2024-02-21T15:34:25+03:30
  • خرید ماربل شیت در اصفهان

ورق سنگ مرمر مصنوعی یا  ورق ماربل شیت به عنوان نسل جدیدی از پانل های تزئینی و دکوری می باشد که در سراسر جهان مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. سنگ مرمر پی وی سی (PVC) یا ماربل شیت ، در مقایسه با سنگ مرمر طبیعی ، محصولی کم وزن و سبک با استحکام بالا بوده که نسبت به گاز SO2 (باران اسیدی) بسیار مقاوم است. ورق ماربل شیت از لحاظ قیمت ، وزن ، نحوه و سرعت اجرا ، استحکام و ماندگاری نسبت به سنگ های طبیعی ، ام دی اف ، دیوارکوب های پی وی سی یا پلی استایرن از پتانسیل های بسیار بالاتری برخوردار می باشد.

ورق ماربل شیت | قیمت ماربل شیت اصفهان

از کاربردهای ورق ماربل شیت ( سنگ مرمر پی وی سی ) می توان استفاده در سالن های سرپوشیده مانند سالنهای غذا خوری ، زیبایی ، استخر و سالن های ورزشی ، محیط بالکن ، اتاق خوابها ، آشپزخانه ، حمام ، سرویسهای بهداشتی ، کریدور ، سالنهای کنفرانس و لابی هتل ها و مجتمع های بزرگ و کوچک اداری و مسکونی ، مراکز خرید و تفریحی ، کتابخانه ، مساجد و …. نام برد.

خرید فومیزه در اصفهان

مطالعه بیشتر : برای مشاهده و خرید بهترین ورق فومیزه گروه صنعتی شفیق کلیک کنید.

از ویژگی های ماربل شیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. لوکس بودن: این نوع دیوارپوش ها، با طرح ها و بافت منحصر به فرد خود ظاهری بسیار شیک برای خانه فراهم می کنند.
  2. استحکام: ماربل شیت ها معمولا بسیار در برابر نفوذ آب و ضربه مقاوم هستند.
  3. نصب آسان: این نوع دیوارپوش به راحتی بر روی دیوار ها نصب شده و هزینه نصب را کاهش می دهد.
  4. تنوع بالا: ماربل شیت ها، در انواع طرح و رنگ های منحصر به فرد تولید شده و با سلیقه ی هر مشتری جور در می آیند.
  5. تمیز کردن آسان: ماربل شیت به کثیف شدن مقاوم است اما در صورت دیدن لکه می توانید به سادگی آن را تمیز نمایید.
  6. استفاده ی متنوع: در تمامی فضاها از جمله انواع خانه ها، هتل، رستوران، مطب پزشک و دیگر محیط های تجاری می توان از ماربل شیت استفاده کرد.
دانلود کاتالوگ
ورق ماربل شیت یا سنگ مرمر مصنوعی

ورق ماربل شیت طرح چوب – کد 333

ورق ماربل شیت یا سنگ مرمر مصنوعی

ورق ماربل شیت طرح سنگ – کد 6088

ورق ماربل شیت یا سنگ مرمر مصنوعی

ورق ماربل شیت طرح سنگ – کد 6083

ماربل شیت | ماربل شیت طرح چوب | ماربل شیت طرح سنگ | ماربل شیت پشت تلویزیون

ماربل شیت ها، به جز اینکه بسیار لوکس و زیبا هستند، در مقابل دما و صدا نیز عایق مناسبی به حساب می آیند. اگر می خواهید به ظاهر خانه و یا محل کار خود تنوعی شیک بدهید تا آخر این مقاله با گروه شفیق همراه باشید. ماربل شیت ها، درواقع صفحاتی هستند که از ترکیب کردن پودر سنگ و پی وی سی ایجاد می شوند و بسیار شبیه گرانیت ها هستند. برای نصب این نوع دیوارپوش نیازی به هیچگونه مصالح ندارید زیرا بسیار وزن سبکی دارد.

مجموعه شفیق، از پیشکسوتان حوزه بازرگانی بوده و دارای 40 سال سابقه درخشان در تولید و عرضه ی صفحات فوم پی وی سی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره پشتیبانی ما 03133800553 تماس بگیرید.

ورق ماربل شیت یا سنگ مرمر مصنوعی

ورق ماربل شیت طرح سنگ – کد 6093

ورق ماربل شیت یا سنگ مرمر مصنوعی

ورق ماربل شیت طرح سنگ – کد 6092

ورق ماربل شیت یا سنگ مرمر مصنوعی

ورق ماربل شیت طرح سنگ – کد 6096

خرید ماربل شیت در اصفهان و سایر شهرها

اگر به دنبال تغییر و تحول در دکوراسیون خود هستید و یا اینکه میخواهید فضای آشپزخانه خود را دگرگون کنید به شما خرید ماربل شیت را پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید ماربل شیت در اصفهان و یا شهرهای دیگه هستید میتوانید با مجموعه شفیق در ارتباط باشید. موقع خرید حضوری و یا سفارش اینترنتی ماربل شیت بهتر است به نکاتی مانند استفاده از متریال با کیفیت، رعایت استاندارد های وضع شده و دوام محصول دقت بفرمایید تا بهترین نوع ماربل شیت را بتوانید انتخاب کرده و خرید کنید.

قیمت ماربل شیت

برای استعلام از قیمت انواع ورق ماربل شیت می توانید با شماره ی پشتیبانی مجموعه شفیق تماس گرفته و ازاطلاعات لازم را به دست آورید. شماره تماس: 03133800553

کاربرد ماربل شیت – پی وی سی سنگ مصنوعی

یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین دیوار پوش های مصنوعی ماربل شیت است که در صخامت های 2 و2.5 و 4 میلی متر تولید میشوند با ظهور این ماربل شیت ها تغییر عظیمی در دکوراسیون بوجود آمده است چرا که علاوه بر تنوع و زیبایی قیمت مناسب تری دارد این دیوار پوش ها یا همان دیوارکوب ها که از آن ها بع عنوان دیوارپوش سنگ مصنوعی یا دیوارپوش بدون درز نام برده میشودند کاربردهای زیر را دارد :

  • از این ماربل شیت ها میتوان به عنوان دیوار پوش در منازل از دیوار ها تا سرویس بهداشتی انجام داد
  • دیوارپوش رستوران ها و غذاخوری ها
  • بین کابینتی
  • اجرا در پشت تلویزیون
  • میز کانتر
  • صفحه کابینت
  • سقف کاذب
  • پوشش ستون

ماربل شیت بین کابینتی

همانطور که در بالا گفتیم از ماربل شیت ها به عنوان بین کابینتی میتوان استفاده کرد نام دیگر ماربل شیت بین کابینتی “فورمچ” است. این نوع ماربل شیت از نوع های دیگر کمی گران تر است ولی قابلیت نصب روی انواع سطوح را دارد و قابل شستشو ، ضد حرارت ، ضد آب و… از ویژگی های مهم این نوع ماربل شیت اشاره کرد استفاده از ماربل شیت بین کابینیت در آشپزخانه میتواند فضای سه بعدی بین کابینت ها ایجاد کند که این باعث میشود فضای آشپزخانه شما خیلی شیک تر از قبل نشان میدهد. مربلشیت ها را در دیوار پشت سینک ، گاز و کانتر و فضای بین کابینت ها میتوان استفاده کرد و استفاده از رنگ های روشن میتواند فضای آشپزخانه را روشن تر و بزرگتر جلوه دهد برخی از ویژگی های ماربل شیت بینت کابینتی عبارتند از :
● از آنجایی که این ورق ها ضد آب هستند و در برابر رظوبت مقاومند حتی در برخورد با مواد شوینده مشکلی برایشان پیش نمی آید.
● از طرفی این ورق ها تا دمای 80 درجه را تحمل میکنند پس اگر پشت گاز استفاده شوند مشکلی ندارد.
● برای نصب این ورق ها میتوان از چسب مخصوص برای هر سطحی استفاده کرد.
● با داشتن پوشش یو وی سطح براقی دارد که این باعث میشود جذاب تر به نظر برسد.

خرید ماربل شیت بین کابنتی
ماربل شیت طرح سنگ

ماربل شیت طرح سنگ

یکی از مدل های ماربل شیت ، سنگ مصنوعی است و علت نامگذاری آن بدین دلیل است که شباهت زیادی به سنگ طبیعی دارد این نوع ماربل شیت تنوع زیادی در بازار دارد که پرفروش ترین ماربل شیت میتوان به طرح سنگ مرمر اشاره کرد از آنجایی که تفاوت قیمت زیادی بین این ورق ها و سنگ طبیعی آن ها است طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده و  وزن سبک تری نیز دارد و همچنین نصب راحت تری هم دارد پس اگر ممیخواهید حس طبیعی بودن را در دکوراسیون خود حفظ کنید این طرح را انتخاب کنید.

ماربل شیت پشت تلویزیون

یکی از کاربردهای جدید ماربل شیت ها استفاده از آن ها در فضای پشت تلویزیون است و استفاده از ماربل شیت هایی که دارای پوشش یو وی هستند و براقیت خاصی را به ورق ها میدهند میتوانند جلوه ی پشت میز تلویزیون را دو چندان کنند که استفاده از این ورق ها با دیگر متریال از نظر زیبایی قابل مقایسه نیست برخی از نسل پیشرفته ورق ماربل شیت برای دیوار پوش ها دارای ویژگی هستند که باعث میشوند تا دیوار پوشی بدون درز داشته باشید چراکه وقتی دو ورق به هم می رسند این ابزارها بین دو ورق قرار میگیرند و درز بین آنها را پوشش می دهند.

ماربل شیت طرح سنگ
ماربل شیت جلوی آسانسور

فروش ماربل شیت برای جلو آسانسور

از آنجایی که این ورق ها وزن سبکی دارند باعث میشود یک گزینه ی عالی برای استفاده در جلوی درب آسانسورو داخل کابینت شود چرا که در غیر این صورت در عملکرد آسانسور اختلال ایجاد میشود. در بالا گفتیم یکی از ویژگی های ورق ها پوشش uv است که باعث براقیت آن ها میشود شما تصور کنید این ورق ها مورد بازتاب نور محیط قرار گیرند و این گونه است که زیبایی محیط را دو چندان میکند. علاوه بر زیبایی میتوان به خاصیت ضد خش بودن آن ها اشاره کرد چرا که با توجه به این که ممکن است در داخل کابین آسانسور و یا جلو آسانسور وسیله ای نوک تیز برخورد کند با این ویژگی اسیبی به ورق ها وارد نمیشود.

فروش ماربل شیت برای مراکز بهداشتی و درمانی

از آنجایی که این ورق ها خاصیت ضد باکتری دارند میتوان آن ها را در مراکز درمانی و بیمارستان ها استفاده کرد از دیگر ویژگی های این ورق ها که باعث شده در بیمارستان ها کاربردی باشد را در زیر اشاره کرده ایم:

‌• عایق سرما وگرما : این ورق ها در برابر سرما و گرما عایق بوده و هیچ سرما و گرمایی از این دیوارپوش ها رد و بدل نمی شود .
ماربل شیت آنتی باکتریال هستند و این امر باعث شده است تا این ورق ها به پوششی ایده آل برای مراکز بهداشتی تبدیل شوند.

کاربرد ماربل شیت در بیمارستان و مراکز درمانی

نحوه نصب ماربل شیت

برای نصب ورق ماربل شیت بهتر است ابتدا دیوار را اگر سطح صافی ندارد زیرسازی کرد معمولا برای نصب در جاهای که رطوبت ندارند از چوب روسی و جاهایی که در معرض رطوبت هستند مثل بیمارستان ها از پروفیل­‌های f و u استفاده می‌­کنند. بعد از زیر سازی دیوار ها اقدام به برش آن ها در اندازه ی دلخواه میکنیم که ایم کار را میتوان با یک کاتر ساده انجام داد سپس با چسب پلی­‌اورتان ورق­‌های ماریل شیت را روی سطح میچسبانیم شما میتوانید با خیالی راحت از این چسب استفاده کنید چرا که بسیار محکم و مقاوم است و با گذشت زمان و یا برخورد با رطوبت چسب آن شل نمیشود و آسیبی به آن نمیرسد.


مزایای دیوار پوش ماربل شیت

  • وزن سبک
  • مقاوم در برابر حرارت، رطوبت، آتش و آب
  • تنوع در طرح و رنگ
  • آنتی باکتریال که این ویژگی باعث شده یکی از بهترین گزینه ها برای مراکز درمانی و بهداشتی باشد
  • از آنجایی که ماربل شیت ها ضد آب هستند میتوان در حمام ، استخر ها و سرویس بهداشتی استفاده کرد
  • نصب سریع و آسان

ویژگی های ماربل شیت

همانطور که در بالا گفتیم ورق ماربل شیت در طرح های مختلفی مانند طرح چوب ، ساده و طرح کاغذ دیواری وجود دارد. ورق ماربل شیت از ۳۰٪ پودر سنگ و ۷۰٪ ورق پی وی سی تشکیل شده که همین ترکیب باعث بالارفتن استحکام آن ها میشود.ورقهای سنگ مصنوعی در ابعاد ۱۲۲*۲۸۰ سانتی متر و تا ضخامت ۴ میلی متر موجود است. لازم به ذکر است سفارش ورق های ماربل شیت با ویژگی نور گذر بودن تنها در ضخامت ۴ میل امکان پذیر خواهد بود.

فروش ماربل شیت – قیمت ماربل شیت در اصفهان

مجموعه شفیق ، فروش ماربل شیت را با بهترین کیفیت بصورت آنلاین و حضوری انجام می دهد. همه ی این محصولات از بهترین تولید کننده ورق ماربل شیت می باشد که شما میتوانید برای خرید آن اقدام کنید و تحول و زبایی را به خانه های خود ببرید. قیمت ماربل شیت را میتوانید از کارشناسان ما بپرسید ما بدون تعریف از خود یکی از برترین تولیدکنندکان ماربل شیت در اصفهان هستم.

انواع مزیت و ویژگی های ورق ماربل

ورق ماربل صد درصد ضد ضربه بوده و نسبت به ورق های مصنوعی و یا پی وی سی مقاومت بالایی دارد. ماربل شیت به دلیل خاصیت آنتی باکتریال در مکان های حساس مانند مراکز بهداشتی، بیمارستان ها، سالن های آرایشی و … بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. و همچنین این ورق به دلیل جنس پی وی سی در برابر حرارت، رطوبت و آب کاملا مقاوم می باشد. استفاده از دیوار پوش یک تکه ماربل شیت در مکان های مرطوب بلامانع است و شما میتوانید با آسودگی خاطر در مکان هایی همچون استخر و سونا، حمام و … از نمونه های قابل اجرای این دیوارپوش استفاده نمایید.

طرح و رنگبندی ماربل شیت

ماربل شیت بیشتر با طرح سنگ شناخته شده است در صورتی که این ورق های پی وی سی از طرح و رنگ های متفاوتی تشکیل شده اند. یکی از دلایل محبوبیت ماربل میتوان یک تکه و بدون درز بودن آن اشاره کرد. استفاده از ماربل برای دیوارها میتواند زیبایی بیشتری به نسبت دیگر ورق ها داشته باشد. ماربل شیت در طرح چوب، ساده با رنگ های متنوع، و طرح های کاغذ دیواری موجود میباشد. همچنین نوع جدیدی از این ورقها به تازگی تولید شده اند و که قابلیت عبور نور را دارد.

ماربل شیت نوعی دیوارپوش می باشد که از دو کلمه ماربل به معنی سنگ و شیت به معنی ورق تشکیل شده است و در واقع این دیوارپوش نوعی ورق طرح سنگ می باشد. اما این دیوارپوش از ورق های سنگ مصنوعی تشکیل شده است نه سنگ های طبیعی. این محصول در سایز های 1.22*2.80 و ضخامت 2 تا 8 میل تولید میشود. این ورق در طرح ها و رنگ های متفاوت طرح سنگ طبیعی مانند امپرادو، مرمر، کلکته و … تولید و عرضه می شود. ورق های ماربل ضد آب ، ضد خش و ضد باکتری هستند که برای انواع فضاهای داخلی و خارجی مانند دیوار سالن های خانگی، اداری و …، سرویس های بهداشتی، دیوار های بین کابینتی و فضاهای خشک و مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد.

در مجموع ورق های ماربل شیت امروزه کمک چشمگیری به طبیعت و صنعت دکوراسیون داخلی، و همچنین فضاهای متفاوتی در صنعت دکوراتیو ایجاد کرده است که برای خلق ایده های جدید در صنعت دکوراسیون بسیار موثر است.

ماربل شیت ورق طرح سنگ

انواع مزیت و ویژگی های ورق ماربل

ورق ماربل صددرصد ضد ضربه بوده و نسبت به ورق های مصنوعی و یا پی وی سی مقاومت بالایی دارد. ماربل شیت به دلیل خاصیت آنتی باکتریال در مکان های حساس مثله مراکز بهداشتی، بیمارستان ها، سالن های آرایشی و … بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. و همچنین این ورق به دلیل جنس پی وی سی در برابر حرارت، رطوبت و آب کاملا مقاوم می باشد. استفاده از دیوار پوش یک تکه ماربل شیت در مکان های مرطوب بلامانع است و شما میتوانید با آسودگی خاطر در مکان هایی همچون استخر و سونا، حمام و … از نمونه های قابل اجرای این دیوارپوش استفاده نمایید.

طرح و رنگبندی ماربل شیت

ماربل شیت بیشتر با طرح سنگ شناخته شده است در صورتی که این ورق های پی وی سی از طرح و رنگ های متفاوتی تشکیل شده اند. یکی از دلایل محبوبیت ماربل میتوان یک تکه و بدون درز بودن آن اشاره کرد. استفاده از ماربل برای دیوارها میتواند زیبایی بیشتری به نسبت دیگر ورق ها داشته باشد. ماربل در طرح چوب، ساده با رنگ های متنوع، و طرح های کاغذ دیواری موجود میباشد. همچنین نوع جدیدی از این ورقها به تازگی تولید شده اند و که قابلیت عبور نور را دارد.

سوالات متداول:

1-قیمت ماربل شیت چقدر است؟

موقع خرید حضوری و یا سفارش اینترنتی ماربل شیت بهتر است به نکاتی مانند استفاده از متریال با کیفیت، رعایت استاندارد های وضع شده و دوام محصول دقت بفرمایید تا بهترین نوع ماربل شیت را بتوانید انتخاب کرده و خرید کنید.

2-مزایای ماربل شیت چیست؟

ورق ماربل صد درصد ضد ضربه بوده و نسبت به ورق های مصنوعی و یا پی وی سی مقاومت بالایی دارد. ماربل شیت به دلیل خاصیت آنتی باکتریال در مکان های حساس مانند مراکز بهداشتی، بیمارستان ها، سالن های آرایشی و … بسیار مورد استفاده قرار می گیرد