مراسم تجلیل مدیران در اتاق بازرگانی استان اصفهان » همزمان با دهه تولید و تجارت از مدیران پیشکسوت و پیشرو صنعت استان اصفهان تجلیل شد مراسم تجلیل از مدیران پیشکسوت و پیشرو صنعت استان اصفهان به همت انجمن مدیران صنایع استان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد. در این مراسم از مدیران گروه صنعتی و بازرگانی شفیق آقایان حمیدرضا روغنی و سعید روغنی دعوت شد و با اهدا لوح تقدیر به عنوان یکی از صنعتگران پیشرو در صنعت پلیمر استان اصفهان از ایشان تجلیل به عمل آمد . به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این مراسم با اشاره به رویکرد اتاق بازرگانی برای توجه به انجمن‌ها و تشکل‌ها اظهار داشت: ” هیچ گریزی نیست که صاحبان صنایع نقاط مشترک خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و همدیگر را تقویت کنند که تجلی آن در حمایت از تشکل‌ها و انجمن‌ها است.”
وی افزود: یکی از برنامه‌های اتاق بازرگانی شناسایی و گروه بندی تخصصی اعضاء و فعالان اقتصادی در قالب انجمن‌ها و تشکل‌ها است تا موتور محرکه صنعت و اقتصاد را بهتر به حرکت درآورند. گلشیرازی با تقسیم‌بندی صنعت‌گران به سه دسته پیشرو، پیشکسوت و پیشران ادامه داد: صنعت‌گران پیشرو، شرایط زمان و مکان را به‌خوبی درک کرده و موتور محرکه اقتصاد کشور بودند و در این عرصه تحول‌آفرین هستند . شرکت دانش بنیان شفیق، با تکیه بر توان کارشناسان متخصص خود و تجهیزات آزمایشگاهی بسیار پیشرفته ارائه دهنده انواع محصولات پلیمری در سراسر ایران می باشد

موسسان گروه صنعتی و بازرگانی شفیق ، از جمله پیشکسوتان صنعت تولید و بازرگانی کشور بوده که فعالیت رسمی خود را در شهر هنرپرور اصفهان از سال 1350 با تولید و فروش انواع قطعات یدکی خودرو با نام گروه صنعتی کهن آغاز نمودند. قابل ذکر است که در سال 1357 نام گروه صنعتی کهن به گروه صنعتی شفیق تغییر داده شد. همچنین با راه اندازی کارخانه در زمینی به مساحت 15000 متر مربع در شهرک صنعتی محمود آباد اصفهان ، حوزه فعالیت شرکت گسترش یافت. این مجموعه با هدف توسعه پایدار ، در فاصله سال های 83 تا 88 علاوه بر تولید و فروش داخلی انواع قطعات یدکی خودرو ، نسبت به بازاریابی خارجی و صادرات این محصولات به کشورهای آسیایی مانند عراق ، مصر ، یمن ، امارات ، عربستان و همچنین کشور آفریقای جنوبی و ایتالیا اقدام نموده و به عنوان صادر کننده قابل تقدیر در اصفهان معرفی گردیده است. گروه صنعتی و بازرگانی شفیق با تکیه بر بیش از 40 سال سابقه فعالیت تولیدی و در راستای دستیابی و تحقق برنامه های توسعه و اهداف کلان خود تصمیم گرفت تا در سال 1390 به صنعت تولید ورق پی وی سی وارد شود.

این مجموعه ، بازار هدف خود را مشتریان حساس به کیفیت انتخاب کرده ، لذا تلاش می نماید تا محصولات تولید شده ، از لحاظ کیفیت در مقایسه با سایر رقبا در جایگاه برتر قرار بگیرد. گروه صنعتی و بازرگانی شفیق در سال 1398 پس از بررسی های کلان در بازار و سنجش و ارزیابی نیازها و خواسته های مشتریان ، جهت ایجاد ، توسعه و تثبیت جایگاه واقعی خود در بازار و ذهن مخاطبین ، برنامه ریزی لازم جهت اصلاح و طراحی هویت یکپارچه سازمانی و برند اقدام نموده است. امید است ، گروه صنعتی و بازرگانی شفیق با برنامه ریزی های انجام شده جهت تحقق برنامه ها و اهداف متعالی خود گامی مثبت در جهت ایجاد جامعه ای پویا و با نشاط بردارد.

گروه صنعتی و بازرگانی شفیق تولید کننده ورق ماربل شیت، چشم انداز تجاری خود را بصورت 10 ساله برای سال 1408 در نظر گرفته است که این چشم انداز شامل موارد زیر می باشد :

  • کسب عنوان اول بازار در کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده به مشتریان در بازار محصولات فومیزه و مصنوعات مرتبط به آن
  • کسب و دستیابی به سهم 50% از بازار محصولات فومیزه و مصنوعات مرتبط با آن در سراسر کشور
  • توسعه خطوط تولید شرکت در صنعت تولید محصولات فومیزه به 10 خط تولید
  • حضور مستمر و فعال در بازارهای حوزه خلیج فارس و کسب عنوان صادر کننده برتر در صادرات محصولات فومیزه و مصنوعات مرتبط
  • حضور فعال در بازارهای اروپایی و آفریقایی با محصولات فومیزه و مصنوعات مرتبط با آن