چهارمین دورهمی خانواده بزرگ شفیق

استان خراسان رضوی. شهر مشهد. تالار تخت جمشید شاندیز : چهارمین دورهمی خانواده بزرگ شفیق با هدف افتتاح و معرفی دفتر فروش هایکو در شمال شرق کشور و معرفی مدیر فروش و همچنین افتتاح دفتر فروش  برگزار شد. گروه صنعتی و بازرگانی شفیق به جهت ارتقا سطح فروش و تعامل بیشتر با مشتریان و نظر به مشتری مداری و عرضه ی مستقیم کالا به بازار نسبت به افتتاح دفتر فروش مشهد اقدام نمود. که در خبری مجزا به آن پرداخته ایم. در همین راستا و به جهت معرفی دفتر فروش دو منطقه ی شمال شرق کشور اقدام به برگزاری چهارمین دورهمی خانواده ی شفیق کرد.

این مراسم در تاریخ هشتم دی ماه 1400 در تالار تخت جمشید شاندیز برگزار شد. مهمانانی از خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، استان گلستان و سمنان حضور داشته اند و استقبال خوب مهمانان از این دورهمی باعث شد تا خاطره ی خوبی در ذهن حضار به جا بماند. از نکات قابل توجه این مراسم تجلیل از حاج آقا رضا روغنی بنیان گذار گروه صنعتی و بازرگانی شفیق بود. برخی از مهمانان برای نخستین بار بود که ایشان را ملاقات می کردند .

معرفی دفتر فروش فومیزه هایکو در شمال شرق کشور

در این دورهمی از بزرگان بازار صنعت چوب خراسان، آقایان پرویز پریزاد و جواد پورعلی تقدیر و تشکر به عمل آمد. همچنین ازمدیریت کالای چوب پریزاد و مدیریت بازرگانی پور علی به عنوان نمایندگان فروش فومیزه هایکو در خراسان قدردانی شد. همچنین آقای مهدی خیابانی به عنوان مدیرفروش برند هایکو در شمال شرق کشور به حضار معرفی گردید. نقاط قوت چهارمین دورهمی خانواده بزرگ شفیق حضور نمایندگان فروش برند هایکو از اقصی نقاط کشور بود. نمایندگان تهران، فارس، مازندران، خوزستان، اصفهان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی مهمانان ویژه ی این مراسم بودند که از این عزیزان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

بخش دیگر این دورهمی تقدیر از کارشناسان بازاریابی و تبلیغات گروه صنعتی و بازرگانی شفیق بود. پایان بخش این مراسم هم تقدیر از کلیه مشتریان عزیز که در این بخش از 170 نفر تقدیر و تشکر به عمل آمد. حضور گسترده ی مهمانان که همگی از فعالان صنف چوب بودند نشان دهنده ی این موضوع است که بستر همدلی و رقابت سالم در بازار بیش از هر موقعی فراهم آمده باشد. امید است در آینده ی نه چندان دور شاهد دورهمی های بیشتر از گروه صنعتی و بازرگانی شفیق باشیم.

مقاله پیشنهادی : ساخت کابینت پی وی سی

چهارمین دورهمی خانواده بزرگ شفیق