حضور خبرگزاری صداوسیما در گروه صنعتی شفیق

🎯 بومی سازی فومیزه هایکو با فناوری نانو

🎤 حضور خبرگزاری صداوسیما در گروه صنعتی و بازرگانی شفیق

🎥 پخش گزارش تولید فومیزه هایکو به عنوان محصول دانش بنیان با استفاده از فناوری نانو در اخبار ۲۰:۳۰ صدا و سیما در تاریخ ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۱

موسسان گروه صنعتی و بازرگانی شفیق ، از جمله پیشکسوتان صنعت تولید و بازرگانی کشور بوده که فعالیت رسمی خود را در شهر هنرپرور اصفهان از سال 1350 با تولید و فروش انواع قطعات یدکی خودرو با نام گروه صنعتی کهن آغاز نمودند. قابل ذکر است که در سال 1357 نام گروه صنعتی کهن به گروه صنعتی شفیق تغییر داده شد. همچنین با راه اندازی کارخانه در زمینی به مساحت 15000 متر مربع در شهرک صنعتی محمود آباد اصفهان ، حوزه فعالیت شرکت گسترش یافت.

این مجموعه با هدف توسعه پایدار ، در فاصله سال های 83 تا 88 علاوه بر تولید و فروش داخلی انواع قطعات یدکی خودرو ، نسبت به بازاریابی خارجی و صادرات این محصولات به کشورهای آسیایی مانند عراق ، مصر ، یمن ، امارات ، عربستان و همچنین کشور آفریقای جنوبی و ایتالیا اقدام نموده و به عنوان صادر کننده قابل تقدیر در اصفهان معرفی گردیده است. گروه صنعتی و بازرگانی شفیق با تکیه بر بیش از 40 سال سابقه فعالیت تولیدی و در راستای دستیابی و تحقق برنامه های توسعه و اهداف کلان خود تصمیم گرفت تا در سال 1390 به صنعت تولید ورق های فومیزه و یا صفحات فوم پی وی سی ) ( PVC Foam board وارد شود .

لینک آپارات ویدئو مربوط به گزارش اخبار 2030

https://www.aparat.com/v/AwLS8