بین کابینتی چیست ؟

بین کابینتی که گاها مابین کابینتی نیز به آن ها میگویند برای داشتن یک آشپزخانه شیک و زیبا انتخاب درست بین کابینتی از اهمیت بالایی برخوردار است. بین کابینتی یا بک اسپلش (back splash ) دیوارپوشی است که بین سینک و کابینت آبچکان یا بین گاز و هود و یا فضاهای خالی دیگر دیوار در آشپزخانه نصب میشود. در برخی جاها نیز از این بین کابینتی ها در سرویس بهداشتی نیز استفاده میشود.

انواع بین کابینتی جدید

داشتن تنوع و رنگبندی بین کابینتی ها میتواند پیش افراد محبوب کند و حق بیشتری را به مشتری دهد. قبل از تصمیم گیری بهتر است انواع بین کابینتی را بررسی کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. ما در ادامه به بین کابینتی جدید اشاره میکنیم که شما میتوانید بر حسب سلیقه یا آن چه میپسندید و یا متناسب با دکوراسیون خود خریداری کنید.

بین کابینتی پی وی سی – ورق بین کابینتی pvc

یکی از جدیدترین بین کابینتی ، پی وی سی بین کابینتی است . ورق پی وی سی از زمان های گذشته برای دکوراسیون استفاده میشد الان هم به عنوان یک نمونه از بین کابینتی استفاده میشود از مزایای این متریال برای بین کابینتی میتوان به ضد باکتری ، قابل شست و شو ، ضد خش و ضربه آن ها اشاره کرد از بین کابینت پی وی سی با عرض 20 سانتی متر و طول شش متر نسبت به دیگر نوع های بین کابینتی مقرون به صرفه تر است. قیمت پی وی سی بین کابینتی حدودا از 200 تومان شروع میشود. ورق پی وی سی بین کابینت یکی از پر طرفدار ترین و جدید ترین بین کابینتی است.

محتوای پیشنهادی : برای مشاهده صفحه کابینت پی وی سی کلیک کنید.

بین کابینتی پی وی سی

خرید بین کابینتی پی وی سی برای آشپزخانه

بین کابینتی ورق سنگی یا تاپشیت

سنگ بین کابینتی جدید : بین کابینتی ورق سنگی (بین کابینتی تاپشیت)به خاطر روکش های زیبا و سطح صافی که دارد نمای لوکس و زیبایی به آشپزخانه میدهند. علاوه بر ظاهر زیبا، ضخامت کم (3 الی 4 میلی متر) و سبکی یک ورق در مقابل سنگ طبیعی قابل توجه است. اگر به دنبال بین کابینتی با دوام  و نمای عالی و لوکس هستید این نوع بین کابینتی بهترین انتخاب برای شماست.  این بین کابینتی مزایایی اعم از ضد آب (که میتوانید از فومیزه ضد آب استفاده کنید) ، ضد ضربه و ضد خش بودن ،قابل شست و شوی و دارای سطح صاف و یکدست و صیقلی است این بین کابینتی ها با چسب مخصوص روی دیواره ی یکدست بین کابینت ها قرار میگیرد. هر ورق در ابعاد 1.22 در 2.80 بوجود دارد پس با توجه به مساحت مد نظر تعداد آن را انتخاب کنید. قیمت تایل بین کابینتی طرح سنگ از 120 تومان شروع میشود.

بین کابینتی ورق سنگی

بین کابینتی ورق سنگی در آشپزخانه

بین کابینتی آجری

یکی از زیبا ترین نقش های بین کابینتی ، بین کابینتی آجری استسبک ها و رنگ های مختلفی دارد. که مواد تشکیل دهنده این دیوارپوش آجری خاک رس، شن و ماسه بوده که در کوره و با دمای بسیار بالا پخته شده و فرآوری می شود و در برابر شیت و شو مقاوم است نکته ای که در نصب دیوارپوش آجری طبیعی باید در نظر گرفت این است که دیوار باید یک دست باشد و بعد  آجرها تک تکی مثل یک دیوار طبیعی روی دیوار نصب میشود. بین کابینتی آجری طرفدار زیادی دارد بهترین رتگ برای آجر آشپزخانه رنگ سفید است که با حس تمیزی و روشنی آشپرخانه را زیبا میکند. از این میتوانید برای کاشی بین کابینتی برای کابینت های گلاس سفید استفاده کنید. برای آموزش کابینت سازی کلیک کنید.

بین کابینتی آجری

بین کابینتی آجری در آشپزخانه

بین کابینتی فومی پشت چسبدار

این بین کابینتی پشت چسب دار به علت اینکه در طرح ها و سایز های مختلفی دارد و دارای چسب است بین افراد محبوبیت خاصی دارد این دیوار پوش فومی قابل شست و شو است و به علت مقاوم بودن در برابر اشتعال ، حریق ، اب و مواد شیمیایی میتواند گزینه ی خوبی برای فضای بین کابینت ها باشد. نصب این بین کابینتی آسان است و میتوان بدون تخصصی خاصی این کار را انجام داد حتی برای در آوردن جای پریز میتوان از قیچی استفاده کرد ابعاد هر تایل فومی 70 در 77 سانت است که به راحتی با ابعاد استاندارد بین کابینتی مطابقت دارد.

محصول پیشنهادی : خرید فومیزه روکش دار کلیک کنید

بین کابینتی فومی پشت چسبدار

قیمت بین کابینتی فومی پشت چسبدار برای آشپزخانه

بین کابینتی برچسبی رولی

دیوارپوش های برچسبی رولی مانند دیوارپوش های فومی چسب دارندو برای نصب این بین کابینتی ها نیازی به نصاب حرفه ای و خرید چسب نیست نکته ای که باید هنگام خرید به آن دقت کنید این است که پوشش آن ها ضخامت کمی نداشته باشد  و اگر سطح رویه آن پوشیده از مواد نانو نباشند به مرور زمان خش دار میشود.پش در هنگام خرید بین کابینتی به جنس و ضخامت آن ها توجه کنید. این نوع بین کابینتی ها نسبتا ارزان قیمت است و به خاطر تنوع در طرح و رنگی که دارد آزادی در انتخاب طرح و رنگ را به مشتریان میدهد فقط قبل از نصب بین کابینتی برچسبی بهتر است از صاف و یمدست بودن دیوار اطمینان حاصل کنید تا نتیجه ی بهتری خواهید داشت.

محتوای پیشنهادی : برای اطلاعات بیشتر برای روشویی پی وی سی کلیک کنید.

بین کابینتی برچسبی رولی

بین کابینتی برچسبی رولی

بین کابینتی اپوکسی

یکی از بین کابینتی های جذاب میتوان به بین کابینتی اپوکسی اشاره کرد که شما میتوانید با انتخاب طرح و عکس مورد نظر آن را سفارش دهید و با اجرای یک لایه رزین پوشش دهنده، یک بین کابینتی مقاوم در مقابل حرارت و مواد شوینده و ضربه داشته باشید. و اینگونه یک طراحی منحصر به فرد و زیبا به فضای آشپزخانه خود هدیه دهید.

بین کابینتی اپوکسی

بین کابینتی اپوکسی با طرح و عکس دلخواه

بین کابینتی استیل

بین کابنتی استیل با تایل 30*30 جلا و براقیت خاصی دارد که اینگونه میتوانید یک فضای شیک و جذاب داشته باشید این بین کابینتی های استیل با توجه به ماده پایه آن که استیل نگیر و ضد زنگ است در برابر حرارت و شست و شو مقاوم بوده و به همین راحتی ها خط و خش بر نمیدارند. از این بین کابینتی ها که از قطعه های کوچک تشکیل شده با در کنار هم در قرار گرفتن آن ها یک طرح و شکل منظم یا نامنظم تشکیل میشود.برای نصب این ها که پشت خود چسب دارد تخصص خاصی لازم نیست تنها کمی دقت در چینش آن ها کنار یکدیگر میتوانید آن ها را نصب کنید.

بین کابینتی استیل

بین کابینتی استیل در آشپزخانه

در زمان خرید بین کابینتی به چه نکاتی دقت کنیم ؟

  • رنگ بین کابینتی
  • چیدمان کاشی
  • مات و براق بودن
  • قیمت بین کابینتی
  • متراژ دیوار

مزایای خرید دیوارپوش بین کابینتی

از زمان های قدیم از کاشی برای دیوار آشپزخانه استفاده میشود چرا که کاشی ها در برابر حرارت ، شست و شو و آب مقاوم هستیند به همین دلیل تمیز کردن آن ها کار سختی نیست با خرید بین کابینتی علاوه بر اینکه کل کابینت کاشی میشود پرسه ی تمیز کردنشان نیز آسان است از دیگر مزایای استفاده از دیوار پوش بین کابینتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مقاوم بودن

مقاوم بودن بین کابینتی اهمیت بالایی دارد چرا که آشپزخانه محل انباشته شدن بخارات آشپزی، قطرات داغ روغن و چاقوهای تیز است پش مقاوم بودن آن ها امری مهم است.

  • زیبایی

علاوه بر کاربردی بودن بین کابینتی زیبایی خاصی به آشپزخانه میدهد این کاشی ها در فضای بین کابینت ها و یا فضای بین کابینت و سینک استفاده میشود پس فضایی است که در دید افراد است و به راحتی میتوان با انتخاب یک بین کابینتی شیک و جذاب و هماهنگ با دکوراسیون و رنگ کابینت ها حال و هوای آشپزخانه را تغییر داد برای این کار فقط کافی است که ردیف کاشی جدید روی کاشی‌های قدیمی بکشید و تمام!

  • تنوع رنگ و طرح بالا

تنوع و رنگ و مدل بین کابینتی ها از کاشی‌های معمولی بیشتر است. از آنجایی که این بین کابینتی ها از رنگ و طرح زیادی برخوردار است پیشنهاد ما این است که به خاطر این  که قرار است فضای زیادی را از این کاشی ها کار کنید بهتر است از طرح های خلوت با رنگ های ملایم استفاده کنید.

قیمت تایل بین کابینتی

قیمت ورق بین کابینتی با توجه به نوع و جنس آن ها متغییر است اما به طور کلی میتوان گفت قیمت هر تایل بین کابینتی تقریبا از 35 هزار تومان تا 10 میلیون تومان است. در بازار برچسب های 60 سانتی کمترین قیمت و سنگی بیشترین قیمت را دارند. سعی کنید برای خرید بین کابینتی به کیفیت کار توجه ویژه ای داشته باشید زیرا بین کابینتی در آشپزخانه چیزی است که هر روز چندین مرتبه درآشپزخانه میبینید.پس کیفیت آن است که زیبایی نهایی را به آشپزخانه میدهد. بهتر است برای استعلام قیمت هر متر مربع تایل بین کابینتی با فروشنده تماس بگیرید.

ابعاد تایل های بین کابینتی :

ابعاد تایل های بین کابینتی که با توجه به جنس آن ها متفاوت است در 6 سایز زیر پرکاربرد است. که محبوب ترین سایز  30*60 است .

  • 30*30
  • 30*60
  • 25*70
  • 30*90
  • 33*100
  • 50*50

مراحل نصب ورق بین کابینتی :

  • ابتدا لازم است فضای بین دو کابینت را بر حسب متر مربع (طول*عرض) را به طور دقیق اندازه بگیرید
  • انتخاب دیوار پوش بین کابینتی هماهنگ با رنگ کابینت ها و دکوراسیون آشپزخانه
  • در آوردن کلید و پریز هایی که در مسیر نصب دیوار پوش هستند
  • تمیزکاری و صاف و صیقل دادن به دیوار
  • آماده کردن ملات یا چسب برای نصب بین کابینتی با توجه به نوع آن

سخن آخر

در بالا راجع به نکات خرید بین کابینتی و مراحل نصب و قیمت بین کابینتی و برچسب بین کابینتی صحبت کردیم اگر قصد دارید تحولی در آشپزخانه خود را دارید استفاده از این دیوار پوش های بین کابینتی را به شما پیشنهاد میکنیم. مجموعه شفیق ارائه دهنده انواع ورق فومیزه قابل استفاده برای کابینت های آشپزخانه و کابینت روشویی با قابلیت های امباس یا برجسته کردن تحت عنوان فومیزه امباس ، روکش دار کردن کابینت روشویی  و…. می باشد. شما با خرید از مجموعه های تولید ورق بین کابینتی میتوانید این محصول را ارزان تر خرید کنید.