دیوارپوش پی وی سی یکی از مواردی است که امروزه میتوانیم بعنوان یکی از آن ها بعنوان روش های تغییر دکوراسیون از آن استفاده کنیم چرا که طرح های دیوارپوش بسیار زیبا و متنوع است و طرفداران زیادی پیدا کرده است از کاربرد دیوار پوش پی وی سی میتوان به استفاده از آن ها در فضای بین کابینت آشپزخانه، روی ستون ها و روی دیوار های پذیرایی و اتاق خواب و… اشاره کرد در ادامه به معرفی بیشتر و مزایا و قیمت دیوار پوش پی وی سی و اینکه اصلا پی وی سی چیست اشاره خواهیم کرد :

پی وی سی چیست ؟

پی وی سی نوعی پلیمر ترموپلاستیک می باشد که در داخل و خارج ساختمان کاربرد های زیادی دارد مانند استفاده بعنوان سقف کاذب یا پوشش دیوار ها.از طرفی از این ها در صنایع مختلفی مانند صنایع تبلیغاتی، تولید مبلمان،تولید کابینت روشویی و… نیز استفاده می شود. این ورق های پی وی سی سبک هستند و در برابر رطوبت و خودرگی مقاومت خوبی دارند.

دیوارپوش چیست؟

همانطور که از نامش پیداست در حقیقت یک پوشش دهنده است که با توجه به تنوع مدلی که دارد میتواند در مکان های تجاری و مسکونی از آن استفاده کرد که زیبایی محیط را دوچندان میکند و علائوه بر این اگر قصد تغییر دکوراسیوئن برای عید را دارید دیوار پوش ها یک روش مقرون به صرفه و در عین حال شیک به شما پیشنهاد میشود.

*** محصول پیشنهادی »» خرید فومیزه

قیمت دیوارپوش پی وی سی 👀

با توجه به متریال کاربردی در دیوارپوش پی وی سی، طرحو… قیمت آن ها میتواند متفاوت باشد. قیمت تمام شده ثابت برای نصب و خرید دیوارپوش ها نیز نیست چون عواملی مانند متراژ ، کیفیت ، نوع نصب و زیر اسزی لازم میتواند مشخص کنند قیمت باشد.

خرید دیوارپوش پی وی سی

اگر میخواهید برای عید نوروز یک تغییر باحال و خوشگل به منزلتون بدین یا آن را بازسازی کنید پیشنهاد ما به شما خرید دیوارپوش pvc و نصب آن روی دیوار هاست که میتوانید طرح آن را با توجه به نوع دکوراسیون خود انتخاب کنید.

انواع دیوارپوش پی وی سی

دیوار پوش هایی که در زیر معرفی کردیم ویژگی هایی دارد که با توجه به کاربرد آن میتوانید نوع دیوارپوش را انتخاب کنید

دیوارپوش پی وی سی روکشدار- مجموعه شفیق

دیوارپوش پی وی سی روکشدار

دیوارپوش پی وی سی روکشدار

ایبن دیوارپوش دارای لایه های آستر ، لاک و پلی ویتیل است که باعث میشود ضخامت و مقاومت بیشتری نسبت به بقیه ی دیوارپوش ها دارد از مزیت این دیوارپوش پی وی سی میتوان به قابل شستشو بودن آن اشاره کرد و این نوع دیوار پوش منعطف است و میتواند در طرح ها و شکل های مختلف تولید کرد.

دیوارپوش پی وی سی چاپی- مجموعه شفیق

دیوارپوش پی وی سی چاپی

دیوارپوش پی وی سی چاپی

این دیوارپوش ها دارای انواع مختلف طرح و رنگ است که میتواند انتخاب شما را آسان کند امااا ممکن است بعد از مدتی طرح چاپی آن  ممکن است به شفافیت و زیبایی روز اول نباشد و کمی پاک شود.

دیوارپوش پی وی سی ضد ضربه- مجموعه شفیق

دیوارپوش پی وی سی ضد ضربه

دیوارپوش پی وی سی ضد ضربه

این دیوارپوش ها همانطور که از اسمش پیداست در مقابل ضربه و فشار مقاوم هستند و برای مکان های پر رفت و آمئد و شلوغ مناسب است ضخامت این دیوارپوش حدود 8 میلی متر است و نسبت به دیوارپوش ساده قیمت بالاتری دارد.

دیوارپوش پی وی سی ساده- مجموعه شفیق

دیوارپوش پی وی سی ساده

دیوارپوش پی وی سی ساده

اگر میخواهید در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد از این دیوارپوش ها استفاده کنید دست نگه دارید 👐 این پنل ها توخالی است امکان شکستن آن وجود دارد این دیوارپوش ها در ابعاد ۲۰ سانتی متر و به طول ۶ متری عرضه می شوند.

دیوارپوش شیشه ای- مجموعه شفیق

دیوارپوش پی وی سی ساده

دیوارپوش شیشه ای

از این دیوارپوش ها میتوان به صورت ترکیبی استفاده کرد و این دیوارپوش های شیشه ای بیشتر برای آشپزخانه استفاده میشود که نگران گرما و شکستن آن نباشید امنیت خوبی دارند و در برابر ضرفه مقاوم هستند  و اگر هم بشکند خورد نمیشود.

دیوارپوش سنگ مصنوعی- مجموعه شفیق

دیوارپوش سنگ مصنوعی

دیوارپوش سنگ مصنوعی

دیوار پوش های سنگ مصنوعی یا ماربل شیت با نام های تاپشیت ، سنگ مصنوعی ، استونیت ، دیوارپوش آنتی باکتریال ، بیمارستانی و …. شناخته می شوند.از این دیوار پوش های برجسته به دلیل قیمت خوبی که دارد استقبال خوبی میشود. برای نصب دیوار پوش سنگ مصنوعی با چسب امکان پذیر است و هزینه ی کمتری نسبت به سنگ طبیعی دارد  این دیوارکوب ها ضد آب بوده و برخلاف سنگ طبیعی که باعث ایجاد سرما می شود و عایق سرما و گرما می باشند.

دیوارپوش ام دی اف-مجموعه شفیق

دیوارپوش ام دی اف

دیوارپوش ام دی اف (MDF)

این دیوارپوش ها روکشی از جنس پی وی سی دارند و قابل شست و شو نیستند.

دیوارپوش چرمی

این نوع دیوار پوش ها نسل جدید دیوارپوش هاست که برای هر مکانی اعم از فضاهای مسکونی، اداری، هتل ها، مدارس، مهدها و مراکز تجاری و… مناسب است. دیوارپوش ها نرم و ضربه گیر هستند و همین ویژگی موجب شده از دیوار پوش چرمی به عنوان عایق حرارتی، عایق صوتی و عایق رطوبتی استفاده کرد.

*** محصول پیشنهادی »» فومیزه امباس طرحدار

مزایای دیوارپوش پی وی سی 😍

  • نصب سریع و آسان
  • زیبا سازی دیوار و محیط
  •  قابل شستشو و شستشوی آسان
  • محافظت از دیوار در برابر رطوبت
  • عایقبندی در برابر گرما، سرما و صدا
  • جلوگیری از اتلاف انرژی
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار

نصب دیوارکوب پی وی سی

قیمت نصب دیوارپوش PVC بر اساس نوع نصب میتواند متفاوت باشد حالا شاید برای شما پیش آید که مگر چند نوع نصب داریم در ادامه انواع آن را بررسی میکنیم :

نصب دیوارکوب پی وی سی بر روی دیوار گچی

ابندا پانل ها در اندازه مورد نظر برش داده و با فاصله ی 45 تا 50 سانتی متری بوسیله ی کلیپس روی دیوار گچی نصب میکنیم.

نصب دیوارکوب پی وی سی بر روی دیوار با زیرسازی فلزی

پانل ها روی زیرسازی فلزی پیچ می شوند. سازه فلزی را به دیوار وصل کرده و سپس تراز می شود. یک لایه عایق در فاصله آزاد میان پانل ها و دیوار اصلی قرار دارد. که از مزایای داشتن فاصله میتوان به جلوگیری از تخریب دیوار به دلایل امکان عبور تاسیسات از آن و یا برق و همچنین میتوان آن ها را روی سطح های مختلف مانند دیوار آجری و سفال و سیمان بدون استفاده از مصالح گچ و خاک نصب کرد، اشاره کرد.

سخن آخر

در بالا به انواع عکس دیوار پوش پی وی سی در طرح های طرح سنگ، طرح چرم و… اشاره کردیم و برای قیمت دیوارکوب پی وی سی هم گفتیم که بررسی به متریال و طرح آن ها دارد. ولی اگر یک تغییر اساسی و کم هزینه میخواهید نصب این دیوارپوش های PVC را از دست ندهید .اگر برای مکان های شلوغ میخواهید از دیوارکوب استفاده کنید از دیوارپوش های ضد ضربه استفاده کنید.