فومیزه محصولی برای آسایش خانواده ها | کاربرد فومیزه در تولید روشویی

آیا فومیزه در تولید روشویی بکار رفته ؟ چگونه فومیزه محصولی برای آسایش خانواده ها میتواند باشد؟ آیا فومیزه در ساخت روشویی کاربرد دارد ؟ قیمت فومیزه چقدر است ؟  قطعا که این عنوان در ذهن شما سوال برانگیز شده است در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به سوالات شما پاسخ دهیم: ساخت یک خانه ایده آل از دیرباز یکی از آرزوهای بشر بوده ،تلاش مستمر جهت ارتقای سطح زندگی و تهیه اسباب و لوازمی که موجبات آسایش را فراهم آورد بخشی از اولویت‌های همه انسانهاست.

از زمانی که حمام به داخل خانه ها آمد و عرف جامعه ایران حمام را به عنوان بخشی از خانه به حساب آورد حمام و سرویس بهداشتی تبدیل به دغدغه ایی برای سازندگان مسکن شد ،چرا ؟

فومیزه در تولید روشویی

روشویی سنگی به جای روشویی چوبی

شاید یکی از پاسخ ها را اینطور بتوان عنوان کرد که انسان تنوع طلب که به صورت غریزی به دنبال کمال گراییست ، به دنبال ایده های جدید برای یکدست کردن محیط هایی مثل سرویس بهداشتی و حمام با دکوراسیون منزل است. پدیده ای به نام روشویی در سرویس بهداشتی و حمام گزینه ای بود که  به تحقق این مهم کمک شایانی کرد ،برای مدت طولانی شاهد محصولی  بودیم به عنوان روشویی های چینی و سرامیکی که تا حد زیادی تحول مد نظر را ایجاد کرد.

سالها گذشت و باز هم ذهن های ناآرام و کمالگرا به دنبال محصولی بودند که تغییر جدید و البته زیباتری در سرویس بهداشتی و حمام ایجاد کند .تولید کابینت روشویی ایده جذاب و بکری بود و برای ساخت این کابینت ها به سراغ چوب و مصنوعات چوبی رفتند  ، طولی نکشید که به خاطر رطوبت بالا و آب ریزی شدید در حمام و سرویس بهداشتی ایده با شکست مواجه شد.

روشویی های سنگی فکر جدیدی بود برای جایگزینی کابینت روشویی چوبی

روشویی های سنگی مشکلات کابینت چوبی را نداشت، در مقابل آب و رطوبت مقاوم بود اما در عوض شکل کابینت را نداشت، به لحاظ طرح و رنگ و شکل ظاهر محدودیت داشت، سنگین بود و معمولاً در ابعاد کوچک هم ساخته نمی شود. میتوان گفت روشویی های سنگی برای همه مناسب نبود.

مقاله پیشنهادی : فومیزه در چه جاهایی کاربرد دارد؟

فومیزه در تولید روشویی

کاربرد فومیزه در روشویی

فومیزه  محصولی بود  که برای آسایش خانواده‌ها و نجات برخی از صنایع  پا به میدان گذاشت و به جرأت می‌توان گفت ورق فومیزه انقلاب بزرگی در صنعت دکوراسیون بود و در تایید همین جمله می توان به نقشه این محصول در صنعت تولید کابینت روشویی اشاره کرد .مدت زیادی از مصرف روشویی های چینی و سرامیکی گذشته است و تقریبا میتوان گفت که این محصول بازار اولیه خود را از دست داده است .

پروژه کابینت های چوبی هم که با شکست مواجه شده  و استقبال نصفه و نیمه از روشویی های تمام سنگی  همه و همه نشانه تمنای این صنعت برای ورود محصولی جدید و کاربردیست.

مقاله پیشنهادی : چطور یک ورق فومیزه خوب خریداری کنیم ؟

فومیزه در تولید روشویی

کابینت روشویی پی وی سی

این بار نوبت کابینت روشویی pvc بودکه جای خالی یک محصول با کیفیت و ماندگار را در این صنعت پرکند، کابینت های روشویی pvc با ورق های فومیزه تولید می شوند و مشکل استفاده در محل مرطوب را به کل حل کرده است، علاوه بر این مسئله فومیزه قابلیت رنگ پذیری ،  روکش شدن و برجسته سازی یا امباس را هم دارد که به  زیبایی محصول نهایی هم  کمک زیادی می کند .علاوه بر آن سبک است و تنوع طرح و رنگ بالایی دارد ، قسمت کابینتی آن  هم بسیار کاربردیست .

کلام آخر

فومیزه یا همان ورق های pvc که خاصیت های فراوانی را در خود جای داده به بازار عرضه شد تا مصرف کننده بدون نگرانی از پوسیدگی در مقابل آب و رطوبت ، عدم نفوذ موریانه  و ایجاد قارچ و کپک محصول آنتی باکتریال را به خانه ببرد که با توجه به تولید ورقهای فومیزه با تکنولوژی نانو میتوانیم به زودی شاهد خواص فوق‌العاده‌ و جدیدی از این محصول کاربردی باشیم و به همین خاطر میتوانیم بگوییم فومیزه ،محصولی برای آسایش خانواده ها.